marți, 20 iulie 2010

Unbelievable...

Dacă toate postările de până acum au fost mai dulci, naive, suave şi nu prea apăream EU în ele, ei bine, postul ăsta e ceva nou.
Încep prin a spune că nu-mi vine să cred!
Apoi înjurându-vă pe toţi cei care mâncaţi chestia aia maro şi urât mirositoare şi a vă ruga să vă ştergeţi la bot pentru că se vede nasol ;;)
De ce?
Pentru ca mă călcaţi pe coadă şi nu prea îmi place.
Pentru că m-am săturat să vă băgaţi efectiv unde nu ar trebui să vă intereseze mai aleeeeees dacă nu aveţi o părere prea bună despre persoana pe care o pupaţi in cur şi îi vindeţi minciuni gratuite.
N-aţi înţeles despre ce e vorba?
E vorba de nişte idioţi invidioşi care se bagă in seamă fără să-şi dea seama că de fapt NU AU NIMIC DE CÂŞTIGAT.
Fraţilor, vedeţi-vă de ale voastre. E criză, în puii mei! Ar trebui să aveţi alte griji nu să mă distrugeţi pe mine.
Pe lângă rahatul pe care l'aţi ingerat, ar fi trebuit să ziceţi şi că n'am dansat cu NIMENI din grup de sex masculin, că am vorbit MAI MEREU de EL şi că am evitat pe cât posibil conflictele, spunându-le celor care se băgau în semă cu mine că Radu e prietenul meu. (vaaai..am pus un nume...)
Incredibil cum o minte poate crea asemenea tâmpenii, că altfel nu le pot spune.
Incredibil cum nişte persoane la care nu ma aşteptam pot minţi în halul ăsta.

Băi fraţilor, eu nu am nimic de ascuns, să vă fie clar! Credeţi că dacă era să fac vreo prostie, mă vedeaţi voi sau vă spuneam vouă ştiind că sunteţi în halul ăsta de pupincurişti? Pe mine nu mă faceţi cu d-astea. Dacă el e naiv şi vă crede, n-are decât! N-a fost ACOLO să vadă. Aţi fost voi, nişte cretini care cred că au dreptul să-mi distrugă un vis, să-mi calce sufletul în picioare, să pierd cei mai frumoşi 3 ani din viaţă. Nişte ipocriţi care cred că au ceva de câştigat dacă creează intrigi. De ce-l pupaţi in cur, dragii mei, dacă nu-l suportaţi şi dacă nu aveţi o părere bună despre el? Ah?
Cu ce scop?




Şi TU, pe tine...te cred şi te înţeleg dacă nu mai poţi îndura atâtea porcării..Nu spun că nu am greşit. Din contră. Am profitat prea mult de libertatea pe care mi-ai acordat-o... Dar de aici până la mizeriile spuse de ăia, e cale lungă! Singura persoană faţă de care ar trebui să'mi cer scuze pentru ce-am scris în postul ăsta eşti tu...pentru că n'ar fi trebuit să existe...
Mă crezi sau nu, îţi pasă sau nu, eu te iubesc!
Eu am renunţat la unii prieteni tocmai pentru că puneau beţe in roate relaţiei noastre, pentru că îmi spuneau numai tâmpenii despre tine...şi ştii bine la ce şi la cine mă refer.
E decizia ta...


Asta nu i-aţi spus, băi jegoşilor?? Că strigam in gura mare..Asta n-aţi auzit...?

Incredibil...

p.s. : Scuze pentru scrisul mizerabil..si nu ma refer la cuvinte(no way) ci la lipsa unor litere, diacritice, samd..
:-j

Un comentariu:

  1. nu esti singura care a avut parte de asa ceva,crede ma ca am si eu una mie suta prieteni/prietene care nu au pareri bune despre relatia mea si care au incercat sa ne desparta.la inceput am reactionat prost,pt ca am vrut sa ma iau la bataie si etc ...dar mi am dat seama ca degeaba ma agitam atat pt nishte "p....." :-j...
    Din cate am inteles din text ca v-ati despartit din cauza asta;nu sunt 100% sigura,dar eu crd ca o sa va impacati! >:D< CAPUL SUS!

    RăspundețiȘtergere