luni, 12 iulie 2010

Free your mind!


A venit vara, în puii mei. Știu, ați observat și voi!
E caaaald, mult prea cald. Nu-mi place! Vreau la mare, să simt briza, să mă ude valurile, să simt nisipul fierbinte sub tălpi, să mă liniștesc, să stau in brațele lui și să privim răsăritul, să zâmbesc, să mănânc înghețată, să alerg, să înot, să fac un castel din nisip, să râd de copii, să mă trezesc dimineața in cearșeafurile albe, să deschid draperiile și să mă uit spre infinit.
Vreau să cânt, să nu ma știe nimeni, să râd isteric, gălăgios, să mă distrez, să dansez, să mănînc vată pe băț, să îl țin de mână în trenulețul groazei, să mă prostesc, să fac poze, să-mi imaginez, să conduc cu geamurile deschise, tare...cu viteză, să am șoseaua mea, să simt că o clipă durează o eternitate...
Vreau să trăiesc, să fiu liberă, să fiu cu el...
Vreau o vară numai a noastră!

[ http://www.youtube.com/watch?v=SkxzmvBmGdY ]

2 comentarii: